Vilar och hämtar nya krafter

0kommentarer

Med dem här fina fick jag fira in mitt nya år ♥ Och nu är det 2016, fyra dagar har gått och jag tycker det är lite skrämmande hur fort tiden går. Hade hur som helst en helbra nyår, med middag och spel och jacuzzihäng. Dagen efter blev en 100% softdag, vi låg verkigen i soffan framför teven hela dagen, haha! Men det behövdes :)
 
Nu sitter jag och försöker skriva min uppsats.. det går trögt måste jag säga, väldigt trögt. Och jag får typ ingenting gjort när jag har så här mycket tid.. hehe, klassiker. Vet verkligen inte vad jag ska hitta på idag, blir tokig av rastlöshet. MEN det är bra, det vet jag att det är, för om en vecka drar terminen igång igen och då blir det fullt ös medvetslös. Så försöker passa på och vila upp mig ordentligt nu, och hämta lite nya krafter!
 
Ha en fin dag :) Puss

Kommentera

Publiceras ej