Tisdagmorgon

0kommentarer

Pinglan ovanför fick jag en fika med i lördags! Myspys på Espresso House :)
 
Tisdag, ny vecka är igång. Jag startade upp veckan igår med skön morgon hemma hos Björn, ett pass på gymmet, lite chill framför serier i sängen för att avsluta med träning med mina gymnaster :) Har haft några väl behövt lediga dagar efter kursavslut i torsdag och idag börjar nästa kurs. Första kursen på termin 3, för nu har jag faktiskt klarat av ett helt år på socionomprogrammet. Det går så fort, men för ganska precis ett år sedan flyttade jag tillbaks till Norrtälje, in i min lilla etta, från Lund. Det känns konstigt att det går så fort tycker jag. Det har sannerligen hunnit hända mycket på ett år, det kan man lugnt säga. Nu ska jag försöka fundera på vad jag ska sätta för något på kroppen idag (kläder förslagsvis) och börja förbereda dagen. Puss!!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej