Sådärja.

0kommentarer

Se så fint upplagd sushi jag åt i fredags med Viktor från gympan!! Finaste jag sett i sushiväg, må jag säga.
 
Phu! Sååå trött efter å ha kört min första gymnastikträning på jag vet inte hur länge! Så längesedan jag tränade själv, men dem senaste dagarna har jag haft sånt sug så idag var jag med på en träning :) Jätteroligt, men kroppen känns nu kan jag lova er, haha! Haft en bra helg, spenderade hela dagen och kvällen igår med min B, vi köpte ny säng till mig så nu kanske vi kan få en blund även när vi sover hemma hos mig ;) Avslutade kvällen med middag hos mami och papi. Förutom och tränat gymnastik idag så hann jag med ett gympass och fått gjort lite plugg och annat viktigt. Imorn drar skolan igång igen, terminen drar igång. Vårterminen 2016. Jag känner att det ska bli skönt att få ordning på vardagen igen, tillbaks till rutiner och ordningen. Däremot är jag inte supertaggad på skola och stress. Men en vecka, sen är man inne i det igen. Så tänker jag just nu. Ingen idé att jag ska hålla på å försöka låtsas vara taggad på 3 timmars föreläsning imorn och passa tider hit och di å full rulle hela tiden. Då är det bättre att bara gilla läget, och veta att om en vecka så kommer det inte vara något konstigt, för då är det min vardag. Tror det är bra :)
 
Men mina gymnaster ser jag fram emot å träffa, som bara den! 3 veckor utan dem är lite för länge.
 
Godnatt. Puss!

Kommentera

Publiceras ej