FRIYAY

2kommentarer

Godmorgon hörni! Fredag äääntligen, även om den här veckan faktiskt gått sjukt fort! Helt otroligt, då har jag ändå mest varit hemma hela dagarna, haha. Skola i tisdags och inte skola fören nästa tisdag igen, så en hel vecka ändå. Rätt länge. Men dagarna går fortare när det åtminstone är träningar å sånt på kvällarna, ni som känner mig vet att jag hatar å bara vara ensam hemma å inte göra något ;) Så det har varit skönt. Dessutom bra tycker jag att få ordentligt med tid på sig att läsa i kursliteraturen, jag fungerar i alla fall så att jag förstår mer när jag i lugn och ro kan läsa, lite i taget.
 
Idag ska jag inte göra så mycket under dagen, softa lite, gymma och plugga. Ikväll ska vi fira moster som fyllde år igår, så blir hem till henne och äta pizza och ha det trevligt :D Just startat dagen med lite bananpannkakor O:)
Ha en jättebra fredag allihop, och en trevlig helg. Puss!

2 kommentarer

mm

22 Jan 2016 09:27

God morgon på dig, ser just nu att du är på g!!!
Önskar dig en bra dag! Vi ska in till Norrtan och veckohandlar, och sedan ska vi ju ses i kväll! Alltid kul att träffas , bra med sådana tillfällen som födelsedagar inom familjen. Pussi pussi

Jojjo

06 Feb 2016 20:59

Mer uppdate Fridis!! <3

Kommentera

Publiceras ej