It all comes to an end

1kommentarer

Jaa ni... jag hade väl aldrig egentligen haft i tanken att detta inlägg skulle komma, men det klart att det skulle göra det, så småning om.
 
Här har det varit dött en månad nu. Det kom ganska naturligt, och efter att ha behövt "tvinga" mig till att blogga det senaste, så inser jag lite nu att jag kanske är klar med detta. Typ. Jag har ändå haft bloggen nu i ca 7 år, det har mest varit för min egen del, få ner och skingra tankar. Sortera och reflektera. Men bloggen är inte ett forum där jag känner att jag behöver göra det längre. Åtminstone inte för nu. Dragit mig lite för att skriva något här, ett "hejdå" blir så definitivt och lite sorgligt, men sen kände jag ändå att detta inte är något jag bara vill ska rinna ut i sanden. Det har ändå varit en del av mit liv så pass länge nu.
 
Bloggen har hjälpt mig på så många sätt, och jag tror inte att jag riktigt räknade med det när jag skapade den vid 13 års ålder, men den har faktiskt varit en stor del av hela mitt tonårsliv egentigen. Nu är jag 20, ska fylla 21, jag är ibland fortfarande lika förvirrad, fortfarande lika emotionell, har fortfarande lika mycket tankar och älskar fortfarande lika mycket att skriva och dela med mig. Men jag är klar här nu. 
 
Kanske tittar jag in någon gång, om jag behöver skriva av mig om någonting viktigt eller oviktigt. 
 
Så hejdå så länge, och tack för ni (få) fina personer följt med och läst och kommenterat och varit intresserade (får man ju hoppas i alla fall) under dessa år :) 
 
Puss!

1 kommentarer

mm

27 Feb 2016 09:40

du är klok, du, min lilla prinsessa, klok nog att inse att allt har sin tid. Det kommer många sådana insikter under ditt liv, behöver dock inte vara negativt. Följ dina känslor och låt dem styra , det blir så rätt så! Även om många kanske anse att låta förnuftet gå före känslan, men - jag vet inte. Känslorna kommer från ditt JAG, då är du dig själv trogen. Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej