What doesn't kill you makes you stronger

0kommentarer

Ny vecka! Nya tag! Den här veckan kommer bli tuff insåg jag idag, massor med plugg, jobb, träningar och föräldramöte med gympan. Dessutom ska ny planering göras inför killarnas köttarperiod som börjar nästa vecka. Massor att göra med andra ord. Känner mig lite stressad, men vet också att det är av sånna här veckor man blir starkare och att jag på söndag kan klappa mig på axeln och känna mig nöjd.
 
Idag har jag iaf varit i skolan från 11 till 16. Hann gymma lite och mysa med Björn imorse också. Nu kom jag just hem från tjejernas träning och ska äta lite middag (knäckebröd, hela kostcirkeln samlad i en macka, eller nåt) och mysa lite innan det blir läggdags. Måste läsa lite till innan jag ska sova. Juridik asså...
 
Här kommer lite bilder från inflyttningsfesten förra veckan! Puss
En riktigt riktigt lyckad kväll!
 
 

Kommentera

Publiceras ej