Hösttrött

0kommentarer

Wowwowwow vilken maaat! I söndags smällde jag och Björn i oss denna måltid, sååå gott!
 
Jag har varit så himla trött de senaste dagarna, och jag fattar inte varför. Så irriterande, jag har sovit bra och tillräckligt länge men jag vet inte, haft svårt att fokusera i skolan och varit trött hela dagar. Idag var en lång dag, var i skolan 9-16 och det var två tunga seminarier med mycket information. Dagens höjdpunkt var utan tvekan mitt gympass, bestämde mig för att testa Norrtäljes Nordic Wellness iställe för Friskisk&Svettis och vilken skillnad! Sjukt fräscht och fint gym, stort med fina maskiner och redskap. Utan tvekan mitt nya gym, och jag ser fram emot att köra ett morgonpass där imorgon när det är lite mindre folk.
 
Efter en lång dag blir det nu idolmys i soffan, mysfilten och tända ljus. Ha en jättefin onsdagkväll.

Kommentera

Publiceras ej