Hej hopp

0kommentarer

Onsdag och halva veckan har REDAN gått! Förstår inte vad som händer här egentligen, tiden går superduperfort! Jag har just ätit min havregrynsgröt frukost och ska strax cykla iväg å handla lite innan jag åker till skolan. Har bestämt mig för att sitta i skolan nu hela dagarna så ofta det går och behövs för att verkligen klara den här kursen och ligga i fas. 
 
Helgen var helt grym, festen hos Henke och Carina var jättelyckad (många bilder har jag som jag tänker att ni ska få ta del av) och dagen efter fick jag mysa med mina älskade kusinbarn lite och sen med Björn på centralbadet. Lyxsöndag vill jag lova, men middag på Grill efteråt. Igår bokade vi även biljetter till en konsert med MASSA artister i globen den 29 September. Väldigt spontant, men pengarna får till flyktingarna och dessutom kommer ingen mindra än LARS WINNERBÄCK dit, ohmygodohmygodohmygod lyckaaaaa. Att dessutom få spendera kvällen med Björn gör den bäst!
 
Nu måste jag kila iväg till flygis! puuuss

Kommentera

Publiceras ej