Slutspurten

1kommentarer

Haha ledsen att mina bilder just nu bara består av plugg och träningsbilder men det är inte mycket att göra åt saken :P Min dag igår, gymma - plugga - födelsedagsmiddag för Matti - mysavslut med Björn. Mycket bra lördag! Idag fick jag och Björn en hel förmiddag tillsammans, med både god frukost och hårt gympass inkluderat. Mycket nöjd med dage :) Sparsamt plugg dock, nu har jag precis ätit och ska snart spela lite med Niklas innan jag ska sova. Imorn blir det hårdplugg hela dagen, med två dagar kvar till tenta. Sen är den här tuffa perioden över och jag hoppas så innerligt mycket att jag inte behöver göra om det.

1 kommentarer

mm

27 Oct 2015 14:31

Jag beundrar verkligen din energi och hoppas med dig att allt går bra. Du får en liten välmenad spark i arslet som du ska känna av under hela tentan, jag tänker på dig hela dan imorgon. Låt höra av dig när det är över. Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej