Höstkul

0kommentarer

Det har och är fullt upp i mitt liv just nu. Det ligger verkligen precis på gränsen å parerar mellan att vara tillfredställande och bra till att glida över och bli bara lite för mycket så allt blir jobbigt. Men än så länge är det kvar på bra sidan, så jag försöker hålla det där! Om man bortser från att jag blivit sjuk då.. Men det är höst och standard för min del, vad som inte är standard dock är att det tagit såhär lång tid innan jag blivit sjuk! Jag har inte varit sjuk sen i våras och jag kan itne komma ihåg senast det tog så lång tid innan jag blev sjuk! Asså WOW!!
 
Det har hänt massa mysiga och roliga saker den senaste veckan, bland annat den mysiga höstmarknaden i onsdags som jag fick gå hand i hand med min Björn! Förra helgen var jag på dagskryssning med härligt gympagäng och på söndagen dagen efter åt jag världens godaste bullar hos världens bästa moster!
Ni får nöja er med dessa bilder så länge! Puss
 

Kommentera

Publiceras ej