Hela Sverige Skramlar

0kommentarer

I måndags vr jag och Björn på Hela Sverige Skramla konserten i Globen, som jag berättade om i mitt förr inlägget!
Och WOW vilken kväll!! Helt fantastiskt, så många bra artister, så mäktigt. Jättemycket folk (obviously, Globen är rätt stor) och så f.a.n.t.as.t.i.s.k.t mycket solidaritet. Hela mitt hjärta smälter och kom ihåg hörni, det är detta vi ska fokusera på, all den medmänsklighet och värme som finns runt omkring oss. Alla som under denna kväll och alla andra kvällar skänker pengar, alla de artister som faktiskt ställde upp gratis denna kväll! DET är mänskligheten, och detta är vad vi måste lägga vår energi på!
Kvällen hade inte blivit alls lika bra om jag inte hade haft fina Björn med mig och för mig är det så otroligt fint, att ta ledigt en kväll (och förmiddagen dagen efter) för att göra det här med mig. Jag vet att det definitivt inte är något som Björn kan göra hur lätt som helst och sådär utan vidare, men vi fick en hel kväll tillsammans och nu är jag pumpad med energi.
 
Ha en bra torsdag! (Ja veckorna flyger förbi snabbare än planen) Puss

Kommentera

Publiceras ej