Frustration och förvirring

0kommentarer

Lördag härliga lördag, och jag är typ frisk! Lite snorig å huvudvärk but that's it :) Idag ska jag på gympaläger här i Norrtälje med världens bästa gympatjejer! Ska bli galet skönt å roligt att få spendera ett dygn med dem tokstållarna. Komma hemifrån å inte tänka så mycket.
 
Min hjärna tycks snurra tusen varv i sekundern just nu, och det är i sånna här lägen som jag inte önska nåt annat än att jag bara kunde få stänga av för en liten stund. Men det går inte, och mina tankar och analyser skapar förvirring och frustration i mig, vilket tar på krafterna och blir väldigt utmattande. Det är jobbigt när jag har sånna här perioder, och kanske krävs det lite mer tålamod och förståelse av min omgivning då. Jag vet inte.
 
Men idag ska jag få koppla bort och tänka på annat, umgås med de som får mig att känna mig bäst och i den miljö där jag trivs som mest.
 
Här kommer i alla fall två peppbilder från en solig höstdag på en mycket glad Frida :)
 

Kommentera

Publiceras ej