Ett fint dygn

0kommentarer

4 svartvita bilder från lägret i helgen! Det var sannerligen ett helt fantastiskt läger med flera bra samtal, bland annat om mentalträning och om puberteten. Det var en jättebra helg och ett jättebra läger! :)
 
Idag är det onsdag och ute skiner solen :) Min förkylning börjar ge med sig även om jag gick hela dagen igår utan att kunna nysa (trots att jag verkligen verkligen behöver, sjukt frustrerande). Jag har ingen skola idag, utan ska spendera dagen hemma med en hög plugg. Exakt 2 veckor är det kvar till tentan nu, och jag börjar bli sjukligt nervös. Usch.
 
Förövrigt är medelhavskryssning bokad nu, i sommar!!! Ska bli så sjuuuukt roligt, och båten är helt enom och helt otrolig, tappade hakan när jag satt å googlade igår. Shit pommfritt.

Kommentera

Publiceras ej