Dem där små fina liven

0kommentarer

Måndag blev det igen, snabbare än jag hann säga tjillivippen! Jag är nöjd med helgen, som har varit fylld av härliga barn och fina personer! Igår trodde jag dock att jag hade dragit på mig en halsfluss så det var en lite ångestfylld Frida som begav sig hemåt från Södertälje. Det verkar dock som det var falskt alarm, phu!
Stanna till på Starbucks och bestämde mig att det fick bli min pluggstation. En Pumpkin Latte och LSS-lag senare tog jag bussen hem och bli säng/soffliggandes resten av kvällen!
 
Idag är halsen bättre, jag ska snart till skolan och plugga och ikväll träna världens bästa tjejer. Idag kan jag även säga att jag skriver juridiktenta nästa vecka (skräck) samt att jag åker till Lund och hälsar på mina fantastiska personer där nästa vecka (Lycka).
 
Ha en bra måndag! Puss

Kommentera

Publiceras ej