Sjukling

0kommentarer

Hej fina ni!
Onsdag vare här och tiden flyger förbi fortare än jag hinner med. Fast jag tycker det är okej för jag vill bara att det ska bli December och juletider! Längtar sååå mycket. Nu har Björn bokat hotell till Amsterdam också, så nu är det bara att längta! Den 2 December bär det av, fyra dagars semester och tid med varandra, det kommer behövas kan jag lova!
 
Jag är för tillfället sjuk.. har urinvägsinfektion, och eftersom jag hatar å äta antibiotika tänkte jag att jag skulle vänta ut den. Men nu har jag fått superont i ryggen och känner mig hängig så det var bara att pallra sig iväg till vårdcentralen imorse och jodå minsann, urinvägsinfektion indeed. Så nu blir det antibiotika i alla fall.. Aja, bättre det än å gå runt å vara sjuk!
 
Ska ändå bege mig till skolan idag, har ett obligatoriskt seminarium som jag inte kan missa. Ni får ha en fin onsdag hörni! Puss ♥
 
Bjuder på två fantastiskt seriösa bilder på mig å Bamse!
 

Kommentera

Publiceras ej