Podcasts och tentaresultat

1kommentarer

Igår tog jag mig ut på min första friviliiga en och en halvtimmes promenad på jag vet inte hur länge! Och idag gick jag en timme på löpbandet. Jg som HATAR att gå! Hemligheten? Podcasts. Kan va att jag ligger lite efter (som för det mesta) men jag har just upptäckt podcast och det är min nya promenadräddning. Lyssnar för fulla muggar på fredagspodden som jag hört mycket om, och kände att jag ändå ska ge en chans. Jättemysigt att lyssna på verkligen, och perfekt för att jag ska komma igång såhär efter min urinvägsinfektion!
 
Min nästa nyhet: JAG FICK C PÅ MIN JURIDIKTENTA!!!! Jag var helt skakis efter jag kollat resultatet igår, men oj så lättad. Asså wow. Nu kan jag bara lägga det där bakom mig, äntligen!
 
Nu har jag just ätit lite tomatsoppa, och ska om exakt tio minuter cykla till bussen. Föreläsning, och sedan avlösare åt S. Mysigt!
 
Ha en bra onsdag! Puss

1 kommentarer

mm

22 Nov 2015 14:46

Himla skönt att läsa att get gick bra med juridiktentan. Förstår din lättnad. Ja, och nu är det bara att absolvera pågående tråkiga kurs, sen kan det bara bli bättre. Snart är det jul!!! Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej