När dagen bara är 100%

0kommentarer


Det här har ärlig talat varit den absolut bästa dagen på sååååå länge! Vaknade kvart i nio imorse, jag och Björn fick sovmorgon tillsammans vilket händer allt för sällan. Åt frukost på Espresso House tillsammans, vilket såklart ger en grym start på dagen. Åkte in till Stockholm och spenderade dagen med fina, bästa Anna, som jag inte sätt på hundra år! Det var så galet kul att träffa henne igen, kände verkligen att det behövdes och nu har jag så mycket energi! Som ett grymt avslut på dagen briljerade killarna på träningen! Har softat ner i soffan med att glas vin (saaaay whaaat, på en torsdag?? Jajamen!) och tittat lite på Big Brother.
 
Känner bara att mitt humör har vart på topp idag, och ikväll kan jag absolut lägga mig med ett leende på läpparna :) Pussnatt!
 

Kommentera

Publiceras ej