Mall of Scandinavia

0kommentarer

Jag har haft en sån fantastisk helg, vilket gav mig bra energi inför den här veckan som blir rätt så tuff. Hemtenta ska skrivas, killarna tävlar, planera inför Amsterdam nästa vecka och flera seminarium i skolan.
 
Men helgen var som sagt grym. Jobbade i fredags, inte mer med det. Men i Lördags hann jag både träna, fika med mamma och mormor, åka till Täby och träna tjejerna samt ta en öl ute med Björn efter för att avsluta med att somna i hans armar. Igår besökte vi Mall of Scandinavia som jag har varit sugen på sedan det öppnade, och det var riktigt mäktigt och en trevlig dag med min fina :) Avslutade hemma hos mig, med Nachos och serier. Som ni hör, otroligt bra helg!
 
Nu peppar jag söndag och första advent för fullt! Haft så himla mycket jullängtad idag så det är inte klokt, ska bli såååå mysigt med juletider igen! Ni som känner mig vet ju att detta är min favorit tid på året, så jag ser fram emot en månad jul snart! :D Puss!

Kommentera

Publiceras ej