Lyckligt lottad

0kommentarer

Ååh älskade första advent! Jag vaknade med adventspirr imorse, i hela kroppen. Har ätit adventsfrukost med Ida, skrivit referenser till min hemtenta och tränat. Ska snart åka till Björn å adventsmysa med honom ikväll. Äntligen är juletider här ♥
 
Detta galna gäng tävlade igår på Ankarecupen i Rimbo. De presterade väldigt bra, och det var en väldigt skön och lugn tävling. Inge placering, men vi var så nöjda ändå med vår medalj för gott deltagande (den var ju faktiskt blå, myyyyyckt snyggare än de andra medaljerna enligt killarna). Tack för att ni lyser upp min dag två dagar i veckan.
 
Och en till person att tacka är denna snygging, som följde med till tävlingen igår och satt på läktaren 11-15:30, utan att jag ens bett honom. Som jag skrev på Instagram tidigare idag så är det helt nytt för mig att vara med någon som faktiskt visar intresse i det jag älskar mest av allt på denna jord. För detta är jag den mest lyckligt lottade personen i världen.

Kommentera

Publiceras ej