Körkort fyller 2 år

0kommentarer

Idag har jag haft körkort i två hela år och detta betyder att min prövotid är över!!! :D Wiiihoooo! Skulel firat med champagne om jag haft någon att fira med och om det inte vore för att jag knaprar piller för tillfället, hehe... Mina njurar har dödat mig idag, fyfan vad ont jag haft. Usch säger jag bara. Ändå var jag i skolan 9-15, hade lektion och jobbade i nya gruppen. Fick dock skippa träningen, kunde knappt gå så kändes inte superlämpligt att stå å passa runt mina guldklimpar på volter.
Istället blev det hemmakväll, med vegansk köttfärsås (I know, say whaaat) och serier. Pratat i telefon i flera timmar och läst min gamla dagbok från 2009-2011 haha. Wow asså..
 
Nu somnar jag snart sittandes, så jag tror det är dags att borsta tänderna och sedan krypa till kojs. Imorgon är det fredag, jag är ledig och på kvällen ska jag träffa min Ronja! Saknat henne så och det ska bli supermysigt ♥
 
Pussnatt!

Kommentera

Publiceras ej