Min kärlek till er

0kommentarer

Asså ni.. Så mycket kärlek, så fantstiska barn, mina guldklimpar, ni som gör mina dagar, ni som hjälper mig att göra gymnastiken till mitt liv, mitt favoritliv. Igår var en så fantastisk dag, jag fick träna både tjejerna och killarna på samma dag och tillsammans gjorde dem att jag var gladare än gladast på kvällen när jag kom hem från täbyträningen. Jag önskar att jag kunde få folk att förstå hur mycket dessa barn betyder för mig, jag vill så oerhört mycket få folk att förstå hur galet mycket jag tycker om dem. Dem är pain in the ass ibland, och kan göra mig galen, men det är ingenting mot hur glad dem gör mig och hur mycket det ger mig att få äran och vara deras tränare. Trots att det är jag som är deras gymnastiktränare så lär dem mig minst lika mycket som jag lär dem varje träning, och för det är jag evigt tacksam.

Kommentera

Publiceras ej