Let's do this

0kommentarer

Nu bär det snart av! Laddar för stunden upp med grötfrukost, väskan är packad och klar och gic efter lite om och men faktiskt att stänga, hehe.. Luftmadrassen tog lite mer plats än förväntat. Klockan.... vänta här nu... jahaja jag är visst ute i lite väl god tid! Tittade på klockan nu och insåg att vi ska ju inte samlas fören TIO inte NIO som jag tänkte igår när jag ställde väckarklockan.... haha gud så typiskt mig jag hade ju lätt kunnat sova en timme till. Aja!
 
Jag är så himla förväntad inför helgen,0sSka bli så sjukt kul! Både att tävla och få umgås med mina underbara gymnaster en hel helg. och med bästa tränargänget såklart :D Ska försöka ta mycket bilder så jag har lite att lägga upp här sen!
 
Önska oss lycka till nu :) Puss mina turturduvor!

Kommentera

Publiceras ej