I'm gonna show you crazy

1kommentarer

Phu, nu är jag bra mör och trött i kroppen efter en låååång dag! Väldigt nöjd med dagen dock :) Det var roligt att jobba, även om det var svårt och väldigt krävande mentalt, fick tänka och använda skallen väldigt mycket. Men så är det i början när man lär sig något nytt, innan allt blir på rutin. Jag känner mig dock förväntansfull över att få lära mig mer och jobba med detta hela sommaren! Nöjd över att ha jobbat mitt första riktiga jobbpass typ någonsin (!) och känna att jag faktiskt fixar det.
 
Efter tog jag mig till gymmet, rensa skallen lite. Blev ett kort gympass, och efter åkte jag hem och duschade och lagade mat. Nu har jag tittat på massor av Sons of Anarchy, skjutsat hem mamma som umgåts med vänner och ska snart avsluta denna dag. Som sagt, nöjd med dagen. Dessutom är det första gången på länge nu som jag sitter ensam hemma en hel kväll, och bara känner mig tillfreds med det. Inte ledsen, inte nere, inte deppig, utan bara chillar och tar det lugnt all by myself, utan att det gör något. Precis som förr. Och det känns faktiskt väldigt skönt. Jag trivs ju ändå väldigt bra med att vara bara jag, det har jag alltid gjort, och det har varit jobbigt nu det senaste när jag haft så fruktansvärt svårt att vara ensam. Kanske håller det på att bli lite bättre nu. Jag hoppas på det.
 
Godnatt mina vänner, några hektiska dagar med tävlingar med bästa gymnasterna väntar. Puss
 
Killarna tävlar imorgon och tjejerna på fredag! Så spännande!! Håll tummarna

1 kommentarer

mm

14 May 2015 11:59

Hej, Frida! Bra att du kan trivas med dig själv igen.Visst kan det vara bra att vara ensam nångång, du behöver inte käfta emot och får alltid de rätta svaren om du ställa en fråga till dig själv! Bästa kompis till dig är du själv! Pussi pussi - ha en bra långhelg

Kommentera

Publiceras ej