Hårdare än asfalt ville jag va

1kommentarer

Ikväll lär jag mig att ha myskväll ensam! Det är så konstigt, förr kunde jag se fram emot så mycket att få tid för mig själv, titta på serier och ha myskväll all by myself. Nu måste jag verkligen jobba för att klara en ynka liten kväll utan något att göra, utan att vara med någon eller ha någon här. Det stör mig lite. Men! Ikväll kände jag ändå att jag var tvungen, man behöver faktiskt vara själv lite ibland med. Det är nyttigt. Så jag drog tll gymmet efter skolan, kom hem runt 19, duschade, lagade middag, och har nu dippat lite och tittat på 3 avsnitt Sons of Anarchy. Nu är det dags att blåsa ut ljusen, gnugga tänderna och krypa ner i sängen, imorgon ska jag jobba!
 
Dagens STORA plus var att träffa Hanna, som det var så himla längesen jag såg. Som jag saknat dig, min fina starka vän ♥

1 kommentarer

Hannilove

08 May 2015 23:32

Och jag har saknat dig min fina vän. Det är så skönt att när vi väl ses så känns det precis som vanligt, trots att det har gått ett tag. Du är underbar och jag blir alltid lika glad av att träffa dig. Puss på dig. <3

Svar: Ja det är så himla skönt! Du är underbar, blir jätteglad när jag träffat dig med, vi får göra om det snart! <3 Puss!
None None

Kommentera

Publiceras ej