Bönpasta och ansiktsmask

0kommentarer

Ni tittar på min fantastiskt goda middag igår!! Bönpasta, pesto, broccoli, ruccola, oliver, tomarer, majs och fetaost! Asså mums fillibabba säger jag bara, jag har blivit ett riktigt stort fan av bönpasta faktiskt :) Försöker även äta vegitariskt lite då och då och bönpastan gör det så mycket lättare! Jag gillar ju inte direkt å äta vanliga bönor, men behöver någon som täcker upp för köttet när jag äter mina vegitariska rätter så då är bönpasta perfekt, smakar inte bönor alls och ska bara koka ett par minuter sedan klart!
 
Weeeell.. kanske inte riktigt lika fint å titta på som på salladen ovan, hehe. Har hunnit med så mycket idag, helt slut nu. Blev inringd till jobbet imorse, blev faktiskt väldigt glad eftersom jag hade lite ångest över att jag bara skulle vara hemma hela dagen. Dock fick min tvätt lida, men jag får tvätta imorn istället. Jobbade till 15, sen körde jag ett snabbpass på gymmet innan jag cyklade hemåt och skrev hemtenta i 200 kilometer i timmen. Måste vara så gott som klar imorgon då jag inte hinner skriva något i helgen. Hemtentan är nu så gott som klar och jag har duschat, ätit middag, tittat på Sons of Anarchy samt packat! I helgen åker jag till Örebro med världens bästa RM- yngre tjejer. Vi ska vara bort avår första helg och tävla på vår första stora tävling, RT3, med både kval på lördagen och final på söndagen. Klockan 10:00 prick tar vi bussen från busstationen på fredag och kommer hem ca 20:00 på söndag. Jag är såååå spänd, det ska bli hur kul som helst!
 
Nu ska jag sova snart. Imorn har jag mitt sista seminarie för denna termin, sen är nästa skolgrej tentan som är nästa torsdag. Efter det har jag gått min första termin av sju på socionomprogrammet på Stockholms Universitet. Tiden går ruskigt fort. Puss och godnatt!

Kommentera

Publiceras ej