Tre år utan dig är tre år för mycket.

0kommentarer

Idag är det 3 år sedan du försvann ifrån oss. Alldeles för tidigt var det och du är så saknad här på jorden, här på jorden med alla som älskar dig så mycket. Jag önskar jag kunde ta dig tillbaka hit, för du är så otroligt jävla saknad, och tre år utan dig är tre år för mycket. Jag hoppas du har det bra där du är. ♥
 
Så idag tänder vi ett ljus för dig. Och det hände en så märklig sak, men det var så fint, så fint så jag började gråta för det blev liksom som bekräftat allting, det blev bekräftat att du finns kvar där någonstans och att du tänker på alla oss också. Jag var vid graven, och la en blomma för dig. En ros för dig. Så pratade jag lite, berättade om hur det är här hos oss. Jag berättade om Ronja, vilken otroligt fin tjej det är och hur bra det går för henne. Det hade precis börjat bli mörkt, och en och annan stjärna hade börjat leta sig fram på himmelen. Och då, precis då när jag berättade om Ronja, då såg jag ett stjärnfall. Det är det längsta och starkaste stjärnfallet jag har sett någonsin i mitt liv. Precis framför mina ögon. Det brann på himmelen, det brann så mycket och fast jag egentligen inte tror på sånt där så känns det enda in i hjärtat att det var du.

Kommentera

Publiceras ej