Pink night in the club

2kommentarer

Asså vilken fantastisk helg! Hade så himla roligt i lördags kväll när vi firade Johanna och Emelies 20 årsdag på Pure. Temat för kvällen var rosa, det bjöds på rosa mjölkdrink och mitt under kvällen kommer ett gäng Rosa Pantrar in!! Blev så lycklig, som att dansa med gosedjur, haha. När det var dags att rulla hem så värkte mina fötter men mina läppar log!
 
Idag är det sooool! Vädret har varit uselt nu ett par dagar, så blir jätteglad att solen kommer tillbaks :) Det blåser dock, så mycket kallare ute än vad man tror! Jag har för övrigt sovmorgon idag, börjar klockan 13. Ikväll ska jag träna killarna som vanligt :)
 
Puss!

2 kommentarer

Jasmine

24 Mar 2015 09:14

Herregud så snygg du är i håret!!! <3

Svar: Åh Tack fina du! Saknar dig <3
None None

soffipoff

26 Mar 2015 10:36

min studenfestlokal 👌

Svar: ååh vad nice :D
None None

Kommentera

Publiceras ej