Pepp pepp pepp

1kommentarer

Detta har förgyllt min dag idag ♥ Supergod brunch hos Jojjo, vårsol och fina vänner. Pricken över i:et på denna helg! Avslutades med ett gympass med Jojjo, och nu sitter jag i min soffa och spenderar de sista timmarna av denna vecka framför datorn. Idag tog jag faktiskt ledigt från plugget, det får man ibland.
 
Imorn börjar en ny vecka, tentavecka. Punkt. På torsdag har jag min tenta i juridik, så jag går in på en tredje hektisk pluggvecka nu. Men det klarar jag, tack vare alla runt omkring mig. Och solen såklart. Veckan som varit har helt klart varit solens vecka, jag hoppas vädret fortsätter hålla i sig.
 
Puss!

1 kommentarer

Jojjo

16 Mar 2015 08:33

Tack för att du finns vännen! Love u!

Svar: Tack för att du finns <3 Älskar dig bästi.
None None

Kommentera

Publiceras ej