Patience

0kommentarer

Jag saknar å gymma just nu.. men ska verkligen boosta mig ordentligt nu denna vecka och bli ordentligt frisk innan jag drar igång med träning igen, vill verkligen inte bli sjuk en gång till. Det gäller att vara försiktig nu denna årstid, jag vet hur svagt mitt immunförsvar är dessa månader och jag vill inte göra en favorit i repris och vara sjuk hela våren som förra året!
 
Därför sitter jag nu med en kopp ingefärs och blodapelsin (i brist å citron) te :D Jag har pluggat lite och ätit middag och nu ska jag vila och se till att komma i säng i tid ikväll. Det har blivit alldeles för många sena kvällar nu. Idag var jag även på en arbetsintervju och den gick mycket bra om jag får säga det själv, så jag är lite pirrig och glad :D
 
Hoppas ni har haft en bra tisdag! Puss!

Kommentera

Publiceras ej