Mina dyrbaraste böcker

0kommentarer

Spenderar mycket tid i mina skrivböcker nu. Bara några ynka sidor kvar att skriva på i Uggleboken, sen är den slut. Då är det dags att börja på min superfina skrivbok som jag fick av Katrin när jag tog studenten: Själens Öga.
 
Senaste dygnet har jag varit hos mamma och pappa, det var jättemysigt och skönt verkligen. Har inte varit i skolan idag vilket är bra för min lilla förkylning som jag dragit på mig, den börjar kännas lite i bihålorna nu så jag hoppas att den inte ska bli alltför jobbig. Vill att den ska ge mig sig så jag slipper ligga sjuk över påsk. Åker till fjällen på torsdag, så det ska bli hur nice som helst, bara vara och koppla bort alla krav och måste ett litet tag. Det är välbehövligt för själen det.
 
Ikväll har jag ätit en jättegod middag på kinaresturang med världens bästa mormor. Hon är allt bra hon ♥

Kommentera

Publiceras ej