Bananpannkakor och gitarrer

0kommentarer

Tidig morgon idag! Men det gör ingenting, för jag har börjat med en så himlans god frukost så jag nästan längtar till att få gå upp ur sängen! Bananpannkaka, får stå för frullen numera, för det är sååå gott, nyttigt och enkelt att göra! Två ägg och en banan, vispa ihop och stek i pannan. Jag äter min med kesella och bär. Mumma kardemumma! Jag testade att ha i lite kokosflakes idag också, tips tips!
 
Men, nu visar ju faktiskt inte bilden en bild på pannkakor. Nej, den visar ju faktiskt en bild på min gitarr. Som jag skrev på facebook och instagram häromdagen så trodde jag ärlig talat aldrig att jag frivilligt skulle sätta mig och spela gitarr igen. Nu har det gått en hel vecka och jag har spelat varje dag! Jag till och med längtar tills att få komma hem så jag kan få spela lite. Jag hoppas så mycket att det håller i sig, för det är så mycket värt att kunna ett instrument, speciellt gitarr.
 
Nu ligger pannkakan i min mage, och jag ska börja sätta på mig kläder för att sedan bege mig mot plugget. Ska sitta och plugga med några kompisar inför tentan! Puss

Kommentera

Publiceras ej