Working Friday

0kommentarer

Godmorgon Godmorgon, mina turturduvor!!
Tisdagmorgon, idag börjar ajg med första femdagarsveckan och därmed helidsvecka någonsin. Känns spännande men lite nervöst! Jobbar 13 timmar idag sen mellan 6 och 9 timmar till på lördag. Ska bli jättekul faktiskt :) Helgen gick både bra och dåligt, det var extremt mycket folk och jag kunde verkligen noll och ingenting.. men jag tycker at det gick så bra som det kunde, självklart misstag från min sida men å andra sidan vad kan man förvänta sig. Det var hur som helst roligt och kändes jättebra eftert. Nu hra jag varit ledig i två dagar och jag har verkligen bara tagit det jättelugnt. Åkte till mamma och pappa i söndags och igår var jag bara hemma och softade, gymmade lite, men annars lämnade jag inte lägenheten. Har tyvärr inte så mycket bilder att bjuda på men tänkte att ni skulle få er en liten uppdatering iaf!
 
Puss :)

Kommentera

Publiceras ej