Om en pluggdag utan plugg

0kommentarer

REKOOOOORD! Aldrig sprungit 6 km i hela mitt liv!! Fett nöjd :D Sjukt jobbigt dock, var helt yr efteråt, haha. Har känt mig väldigt hälsosam idag dock, och pysslig (ni som känner mig vet att det är väldigt olikt mig). Bakat scones på mandelmjöl. Rekommenderar inte. Ska man göra scones kan man lika gärna göra dem på riktigt, no need to make them hälsosamma. Inte gott. Sen har jag gjort chokladbollar fast på daddlar istället :D Riktigt gott faktiskt, är verkligen nöjd. Fick finbesök av kära Viktor från gymnastiken såhär på eftermiddagen också, så vi har helt enkelt haft pickning på mitt golv (eftersom vädret uppenbarligen inte tillåter att man har det utomhus, hallå blåser det orkan idag eller vad?). Sen har jag inhandlat ett par nya jeansshorts från HM för tvåhundra riksdaler. Ni som läste mitt tidigare inlägg om att idag är en pluggdag kan ju bortse från det.. hehe.

Kommentera

Publiceras ej