New in

0kommentarer

Ååh min nya bikini kom hem på posten igår! Beställde en likadan överdel som jag redan har fast i en annan färg men en ny underdel. Satt jättebra tycker jag, och älskar färgen! Fint när man blir lite brun sen under sommaren :D Om sommaren nu behagar komma det vill säga... Det bara regnar och regnar och regnar. Hörde på vädret på teven häromdagen att detta är den regnigaste Maj vi haft på 200 år! Helt sjukt. Nu är det Juni och de två första dagarna har väl bjudit på ungefär samma väder, så nu hoppas jag verkligen på en förändring. Har hört dock att det ska bli jättefint väder på torsdag :) yeey!
 
Idag har jag jobbat. Det gick bra, jobbade fårn 11 till 18:30 och det var väääääldigt lugnt. Lite tråkigt men jag ska inte klaga för i helgen kommer jag jobbar 11 respektive 13 timmar och det kommer vara så sjukt mycket att göra så jag kommer längta tillbaks till denna dag. Först ska jag bara avklara terminens sista tenta på torsdag.
 
Nu värker mina ben och jag är trött. Ska sova. Puss!
 

Kommentera

Publiceras ej