Min dödskalle

0kommentarer

ååh vad tråkigt det är när det är helt dött här :( Men jag har jobbat så mycket och verkligen inte haft tid eller ork att tänka på uppdateringen då, som ni säkert förstår!
 
I onsdags var det äntligen dags för min tur! Utnyttjade min julklapp som jag fick av mamma och pappa i julas och tatuerade mig. En nervös och spänd Frida la sig på bänken med fina syster bredvid som mentalt stöd.
 
Resultatet blev över förväntan och jag är så stört jävla nöjd! Fan vad duktig han är, Martin. Han vet vad han håller på med, utan tvekan och nu sitter den där, min älskade dödskalle. Det blir inga mer långbyxor för mig i sommar, det är en sak som är säker :)
 
Idag jobbar jag 17-01, sen är jag ledig söndag måndag. Efter det har jag avklarat min absolut första 44 timmars arbetsvecka någonsin. Det har varit tufft och jobbigt, men också kul! Nästa vecka blir bara tre pass eftersom det är midsommar :)
Ha en fin lördag nu allihop! Puss

Kommentera

Publiceras ej