The silence in the mornings

1kommentarer

Godmorgon alla sköna bönor där ute! Jag trodde aldrig jag skulle säga det här och jag lär med största sannolikhet få äta upp det sen, men jag har saknat mornarna litegran.. Morgonen tycker jag nog egentligen många gånger är den finaste och skönaste tiden på dygnet. Man får äta frukost, ljust är så annorlunda och fint, och man har hela dagen framför sig! På sommaren blir det inte så många mornar eftersom man för det mesta får sovmorgon (särskilt om man har ett jobb som jag som inte kräver speciellt mycket tidiga mornar) och jag känner nu att jag saknat dessa mornar lite. Hihi! Idag är jag uppe klockan 8 för att jag ska in till stan och träffa en kille som jag är avlösare för 6 timmar i månaden. Får se vad vi hittar på för spännande idag!
 
Här är lite svartvita glada bilder från i lördags, när nästan hela jobbgänget från Stället drog ut efter stängning! Vi är ett härligt gäng måste jag säga, och jag trivs med att få gå till jobbet och träffa mina faktiskt första (men oj så fantastiska) kollegor :D
 
Dags att dricka upp det sista i kaffekoppen och börja göra sig i ordning. Ha en fin tisdag!
 
 

1 kommentarer

mm

21 Jul 2015 09:50

Ha en bra dag själv,Frida! Hoppas innerligt att vi kan ses nångång igen, verkar så himla svårt att få ihop alla samtidigt, men men, that's Life. Är så glad att du trivs med jobbet, som det verkar. Får se om vi inte dyker upp en dag som dina gäster! Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej