Och även fast sommarvädret mer liknar höstväder så jag glad ändå

1kommentarer

Ååh har hade en så mysig morgon igår! Det regnade ute och jag var trött för jag jobbade till 2 igårnatt, men så firade jag en ledig dag med lyxfrukost i sängen! Oj vad man uppskattar lediga dagar när man jobbar säger jag bara :)
 
Har börjat piffa upp mitt hem med, sakta men säkert börjar något som säger "Frida" ta form här i min lilla etta i Campus Roslagen och det känns så roligt tycker jag! Fick massa fina saker i födelsedagspresent som det i princip står Frida på och sånna presenter gör mig så glad!!
 
 
 
 
 
Nu ska jag äta jordgubbar, njuta av lite pirr i magen och peppa inför kvällens jobb! Puss
 

1 kommentarer

Jasmine

14 Jul 2015 13:30

Ser riktigt fint ut!! Vill så gärna komma och hälsa på! Kanske går att klämma in att ses nån gång snart? Vet att du har fullt upp med jobb men några lediga dagar har du kanske? Hör av dig så fort du har några timmar över! Kram på dig! <3

Kommentera

Publiceras ej