Stolt i tränarhjärtat

0kommentarer

Har ni sett vilka cowboys till gymnaster jag har! Uppvisningen igår var jättebra, och jag vill tacka för en toppentermin med massa nya roliga volter och en utveckling utan dess like! Jag är imponerad gånger tusen, och som jag sagt till killarna flera gånger den här terminen så hade jag aldrig trott att de skulle utvecklas så fort som det gjorde. Väldigt roligt :) Tack för i år så ses vi igen 2016, ser fram emot en ny händelserik termin!!
 
Idag har jag dragit på mig en början till en förkylning. Inte så roligt, men har försökt bota den med massa vatten å clementiner å vila och promenad i solen :) Plugg också, of course, vad annars. Nu är det bara några dagar kvar, sedan är det jullov! Även om jag måste jobba lite med hemtentan även på jullovet.. Ikväll ska jag hem till mamma och pappa, ska bli jätteskönt faktiskt. Ledig imorn så blir en pluggdag hemma :) Inte mig emot!
 
Puss!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej