Lite utdöd blogg

0kommentarer

Hej mina fina!
Åh jag vet att det var superlängesen jag skrev, å att bloggningen varit väldigt sporadisk och inte alls regelbunden det senaste.. Jag vet inte, men jag har bara inte alls samma blogglust längre. Vet inte vad det beror på riktigt, men min blogglust har kommit i vågor förr så! Det får helt enkelt vara så nu, jag måste lägga fokus och energi på annat, mig själv inkluderad.
 
Jag känner mig lite förvrirrad å rastlös i själen för tillfället, har jätte jätte svårt att vara själv å känner mig typ lite tråkig.. vill prova nå nytt å utmana mig å ha mål! Lite dem tankarna går jag i just nu.
 
Min jul har varit jättefin, och nu ligger ett puder av snö på marken! Längtat så efter snön, så det gör mig jätteglad :)
Har fått många fina klappar, umgåts med familjen och i förrgår fick jag en heldag med min Björn! Så välbehövligt å bra :) Nu idag har jag absolut noll planer, vilket ger mig lite panik samtidigt som det är lite skönt. Hur som helst tror jag att det är något jag behöver just nu.
 
Nu ska jag snart bege mig till Norrtälje för å möta upp Ida! Vi ska till Kista Galleria för lite mellandagsshopping! :D Puss!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej