Hej och hå

0kommentarer

Nu är vi hemma!! Och har varit i några dagar faktiskt, i söndags kväll kom vi hem :) Fantastiskt är Amsterdam, och vi kände både att vi hann med å göra det vi ville samtidigt som vi tog det lugnt och bara fick koppla av. Det var väldigt skönt och välbehövligt, och vi hade så många mysiga stunder! Men jo jo, visst blir det lite påfrestande att gå från att vara van vid å ses tre gånger i veckan till 4 dygn på raken ;) Konstigt vore det väl annars..
 
Nu är livet igång som vanligt igen, med en ny kurs som är oerhört intressant so far måste jag ändå säga. Vi fick hemtentan igår och till och med den verkar lovande :) Det är dock en så fruktansvärt trött Frida som vandrar omkring just nu. Jag vet att jag alltid känner såhär i December, men jag.orkar.inte.mer! Jag vill ha lovlovlov, jag behöver vila upp mig och hämta nya krafter. Just nu känns ingenting kul, utan allt känns som måsten och det är så tråkigt. Så även om det bara är ett par veckor kvar till det välförtjänta jullovet så känns det inte som att jag orkar ens en minut till på den här terminen.. Då känns två veckor som lång tid.
 
Men jag kämpar på. Idag har jag varit hemma å pluggat, och snart ska jag åka in till stan och passa S. Ha en fin eftermiddag :) Puss
 

Kommentera

Publiceras ej