#VågaVägraPerfektLiv

0kommentarer

Tänk at det blev lite sommar tillslut ändå :D Ååh så härligt med så fint väder äntligen! Och jag har haft hur fina dagar som helst, men dem ka nvi ta en annan dag för jag hinner inte blogga så värsta mycket just nu!
 
Ledig idag och jag ska in till stan och träffa Jonatan, min korridorsgranne i Lund, som är här i Stockholm på besök! Vi ska ta vara på den fina sommardagen och sola och bada :) Igår hade jag en så fruktansvärt dålig kväll, jag var på superdåligt humör och så himla uppröd utan att alls egentligen riktigt veta varför. Det var ett tag sen nu och jag måste säga att jag blev lite paff. Jag tror dock att det är förändringarna som händer nu när sommaren börjar ta slut och hösten snart drar igång som gör att mitt humör är lite (extra)  instabilt, hehe. Dessutom har jag tagit på mig så mycket i höst och jag känner mig nervös för hur jag ska fixa allt.
 
Men jag har så fina prsoner som gör att jag lägger mig med ett leende på läppar även dagar som dessa, och det uppskatar jag så himla mycket.
 
Nej nu måste jag börja göra mig i ordning!!! Puss

Kommentera

Publiceras ej