I got the eye of the tiger, a fighter.

1kommentarer

 
Vet du. Vi var tidbomber, du och jag, och det var bara en tidsfråga innan vi skulle explodera, och tillslut exploderade allt. Och det blev kaos, och allt blev uppochner och bakochfram å min värld rasade entvåtre gånger, men nu fattar jag allt. Jag fattar att det var bra och att vi var tidbomber och att det ändå skulle explodera när som helst. Din skyllt var för stor, och skuggan som kom med den ännu större. Och jag är glad att det blev som det blev. Det var du som inte vågade och det var du som fuckade upp allting och jag såg din bil häromdagen med dig i men vet du, jag orkar inte bry mig. Jag pallar inte ens bry mig, förstår du det? Vi var inte meningen och jag är glad att det blev som det blev, jag är glad att det var du som förstorde det och jag är glad att du inte hann bli något mer för mig, för vi skulle ändå exploderat. Det är vad tidbomber gör.
 
Vi var tidbomber, du och jag. Och jag är en fighter. Bara se på mig nu. Tack och hej.

1 kommentarer

Jojjo

08 Aug 2015 21:47

Hjärtat❤️

Kommentera

Publiceras ej