Hallå tagget, vart e duuuuu??

0kommentarer

Nu går jag in på min sista vecka på denna sommar och detta "sommarlov". Om en vecka prick börjar skolan igen och en ny termin väntar, vi rivstartar med en juridikkurs på 15p. Jag känner mig alltid så vemodig såhär i slutet på sommaren, Som vanligt har den flugit förbi i en himla fart, och som vanligt känner jag inte att jag hängt med i svängarna. Jag försöker ladda mentalt inför hösten och förbereder mig på en rätt så tung höst med mycket att göra, och inser att jag faktiskt inte känner mig särskilt redo. Jag vill att tagget ska komma, tagget och förväntningarna och lättnaden över att öntligen få rutin på saker och ting igen. Men det gör det inte. Jag grämer mig faktiskt mest. Då har jag ändå många roliga saker att se fram emot också. Men nej, tagget vill helt enkelt inte infinna sig. 
 
Jag ska jobba på att hitta det under veckan! Nu blir det jobb, sedan träna tjejer och träna själv! Resturangen har bara öppet till 14 på måndagar och tisdagar numera, så det blir ett kort pass!
 
 

Kommentera

Publiceras ej