Påsk och skoter och snowboard

0kommentarer

Hörni jag var ju faktiskt i fjällen förra veckan! Och tog massa fina bilder :) Så tänkte att jag ska visa er lite vad vi pysslade med!
 
För första gången på två år var det åtminstone nästan tillräckligt med snö för att åka skoter, så jag och pappa tog några svängar! På påskafton följde Sofia med, solen sken som bara den, och det var så otroligt vackert uppe på fjället. Kändes inte helt fel att stanna och ta en fika då ;) Jag körde dessutom hela vägen utan att pappa satt bakom för första gången (han blev bannlyst till släden, haha) och hittade nästan helt själv!
 
På påskafton firade vi påsk med en gigantisk lunch som varje år :D Haha känner att vi alltid over do it när det gäller vår påsklunch, men det vore inte oss annars ;)
 
Dagen efter påskafton blev det heldag i backen! Om det kändes bra att stå på brädan igen efter ett år? Oja.
 
Och sist men inte minst tog jag och Sofia en sväng in till Åre chokladfabrik (aka paradiset när du har mens, Sofias ord). Man får provsmaka choklad hur mycket man vill.. hehe.
 
 
Några fantastiska dagar uppe i fjällen blev det. Älskar min fantastiska familj och våra dagar där uppe, det är guld värt.
Puss!
 
 

Kommentera

Publiceras ej