Musikaler och flashbacks

0kommentarer

Bästa starten på en söndagmorgon verkligen. Flashbacks med OC, nutellamacka och jordnötssmörmacka samt kaffe. I sängen!! Då mådde jag bra. Spenderade verkligen halva dagen i sängen idag, pluggade, höll på med datorn, solade genom mitt takfönster. Såååå nice! Har fått min första lilla bikinibränna idag och med den välkomnar jag försommaren.
 
I fredags var jag och familjen och tittade på Sofias musikal! Eller.. hennes musikal, det var snarare treorna på hennes skolas musikal och hon var med och dansade. Glänste gjort hon i alla fall, kära systeryster, som vanligt. Väldigt bra musikal och en trevlig kväll.
 
Nu peppar jag söndagkväll och start på en ny vecka, en ny halv skolvecka. Tenta på onsdag, sedan långledigt utan något som helst plugg. Amazing. Puss
 

Kommentera

Publiceras ej