Den årliga vårshowen

0kommentarer

Asså huuuur fina?? Vi hade vårshow idag, hela gymnastikföreningen. Dessa är bilderna jag har en så länge, på våra fina tjejer och deras fantastiska tränare. Temat var Tidsresa och RM-yngre var 20-talet. Så otroligt bra gjort! Hela showen blev en succé verkligen, alla lagen gjorde så bra ifrån sig och mina gymnaster skötte sig jättejätte bra! Då är det verkligen roligt att vara tränare. Jag är så glad att jag får vara en del i allt det här.
 
Själv agerade jag julgran.. Haha neej, inte direkt, men i det örsta numret så skulle alla ledare vara celler och ja.. det är väl vad jag ska föreställa på bilden ovan. Hela hallen släktes ner, alla tränare var klädda i svart och julslingor och vi öppnade showen med vad vi kallar "celldansen". Väldigt lyckat måste jag säga :)
 
Nu är jag heeeelt slut. Ska bara softa ikväll, framför serier eller nån bra film :) Puss!

Kommentera

Publiceras ej