Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? Glas.

0kommentarer

Min lunch! Avocado med keso och salladskrydda,stekta wokgrönsaker, passionsfrukt och Kesella med müsli! Mums! Värsta nyttig å grejer ;)
 
Den här dagen har bara flygit förbi! Hade föreläsning klockan 8 imorse, sjukt segt med så tidigt men det var bara att pallra sig upp. Efter tränade jag och Anna på actic, utnyttjade gratispass.. hehe. Rygg och armar blev det. Sedan så hade jag såklart fått punka på min cykel. Så ovärt, sjukt irriterande. Hela däcket var trasigt så det var bara att lämna in på verkstad. Hejdå 300 kronor. Jag har den i alla fall fixad till imorgon, så det är ju nice.
Väl hemma så gjorde jag lunchen på bilden ovan, pluggade lite och har just avslutat ett samtal med fina Jojjo! Min dag so far :)
 
Kvar på schemat står nog lite mer plugga, annars slappa. Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej