Sunday in bed

0kommentarer

Hej på er!
Vaknade upp imorse å kände direkt att en förkylning e på G.. Så gör allt idag för att den inte ska bryta ut. Det vill säga spenderar hela dagen i sängen, äter apelsin, dricker flera liter vatten och äter godis. Och pluggar. Inte för att det gör att min förkylningen skulle försvinna (om jag inte skrämmer iväg den med alla 1000 begrepp som jag måste kunna) utan för att jag har min första tenta på fredag. Så sjukt mycket att lära in, förstår inte hur det ska gå. Dessutom är det som att man bara kan plugga till en viss gräns, sen tar det stopp. Det blir liksom omöjligt att koncentrera sig och ta in mer info trots pauser och belöningar och godis. Aja, har i alla fall fått till lite plugg..
Får se om jag lyckas med nå mer idag. Puss på er!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej