Ska du växa från barn till man

2kommentarer

Sedan jag kom till Lund har ajg:
 
♣ Träffat Niklas för första gången på över ett halvår.
 
♣ Fått dricka juice ur snyggaste prinsessglaset
 
♣ Spytt på fyllan för första gången i mitt liv
 
♣ Flyttat in i mitt korridorsrum (som förövrigt är väldigt fint å frächt)
 
♣ Gått på mina första föreläsningar samt haft mitt första seminarium
 
♣ Gått vilse på universitetsområdet när jag letade efter min cykel
 
♣ Skålat och firat med kusinvitamin och mami.
 
♣ Sagt hejdå till världens bästa mamma
 
♣ lagat min första måltid i ett gensamt kök (köttbullar och makaroner för den som är intresserad)
 
Jepp! That's pretty much it! Jag trivs superbra här i Lund hitinitills, även om kvällarna är lite jobbiga. Då har jag ännu inte ens sovit själv i mitt rum, haha. Mamma åkte hem idag, hon har varit en klippa under dessa dagar. Köpt saker, fixat mitt rum medan jag varit i skolan, skrivat ihop möbler och massa mer. Kommer sakna henne så mycket!
 
Nu ska jag snart iväg å gymma för första gången på gymmet i Lund. Ska bli skönt. Sen måste jag läsa ett kapitel om hjärnan i min bok. Puss :)

2 kommentarer

jojjo

03 Sep 2014 08:03

Verkar som du lever studentlivet för fullt!! :D

Svar: Haha jadå ;) Kanske lite för fullt, höhö <3 Saknar dig!
None None

Mm

03 Sep 2014 15:02

Ska följa dig med stort intresse, hoppas bar att du slipper fyllesjukan framöver! Är inte värd det!❤️Pussi pussi

Svar: Haha ja det hoppas jag med! <3
None None

Kommentera

Publiceras ej