One hell of a day

1kommentarer

Idag har varit en skitdag. Punkt. Haft krångel med en jäkla massa skolböcker som kostar en miljard kronor. Tappade min mobil när jag höll på å navigera mig hem från Niklas, den paja, jag virra bort mig totalt, fick panik eftersom jag inte kunde ringa till någon å bröt ihop lite. Lyckades efter mycket om och men ta mig tillbaks till Niklas, grät lite, å herregud jag vet inte hur mkt han räddar mig hela tiden asså. Fick låna hans gamla telefon så jag åtmistone kan ringa å lite sånt, supersschysst. Fick även låna hans bok. Lyckades ta mig hem, inte så virrig längre tack och lov men fortfarande med en trasig telefon. Sprillans ny, typ en månad gammal. Måste laga den vilken kommer kosta ca 2000, vilket känns grymt surt. Men jag får skylla mig själv där faktiskt, cykla med mobilen i handen samtidigt = olyckor. Ringde å beklagade mig lite hos mamma, Martin å pappa. Pappas ord "släpp det och gå vidare nu, olyckan är redan skedd" gjorde mig först irriterad men fick mig faktiskt å tänka till lite. Jag menar, jag kan inte göra något åt det nu i alla fall. Bara å pröjsa, det suger getballe, men kanske har jag lärt mig något.
 
Dagen avslutades i alla fall på bästa vis! Onsdagspub på Blekingska nation med Ossian :) Träffade en trevlig snubbe från Ukraina och en timme + en öl senare log jag när jag gick hem. Trots att dagen var lite skit.
 
Over and out, godnatt.
 
 

1 kommentarer

Vivi

08 Sep 2014 11:06

Hörde en bra kommentar "livet är som en brustablett, det löser sig"
Ha det härligt Frida ❤️
Pussokram 😘

Svar: Haha bra ordspråk :D Tack! Puss å kram <3
None None

Kommentera

Publiceras ej